Osa rautatielogistiikan sähköisistä palveluista toimii

02.10.2015 15:39 Ajankohtaista

Osa sähköisistä palveluistamme, kuten Asiakirjat ja Vanu, toimii jälleen.

Venäjälle päin suuntautuva liikenne käynnistyy välittömästi ja normalisoituu 2-3 päivän kuluessa. Idän liikenteen rahtikirja-asioista lisätietoja Vainikkalan toimipisteestä 24/7.

Kyseisestä häiriöstä johtuen myöskään 30.9. päivätyt laskut eivät ole vielä lähteneet tietojärjestelmästämme.  

Pahoittelemme tietojärjestelmäongelmasta mahdollisesti aiheutunutta haittaa.  

Lue aiempi uutinen häiriöstä.

Lisätietoja: rautatielogistiikan palvelukeskus
Vainikkalan toimipiste, p. 030 735 030, vienti.vainikkala@vrtranspoint.fi

Liittyy aiheeseen: Logistiikka

Uutisarkistoon