Tavoitteenamme on tyytyväinen asiakas
Asiakaslähtöisyys edellyttää asiakkaan liiketoiminnan, toimitusketjun ja toimialan ymmärrystä ja kykyä sopeuttaa oma toimintamme siihen asiakasta kuunnellen.
Pystymme räätälöimään asiakkaan koko logistiikkaketjun lisäpalveluineen aina tehtaalta satamaan, mikä helpottaa ja tehostaa kokonaisuuden hallintaa. Olemme rakentaneet yhteistyökumppaneiden kanssa uudenlaisia ratkaisuja, joissa on yhdistetty rautatie- ja maantiekuljetuksia esimerkiksi satamaoperointiin ja muihin logistiikan lisäpalveluihin.
Kehitämme myös asiakkaiden kanssa yhteistyössä uusia kalustoratkaisuja, jotka mahdollistavat kuormakokojen kasvattamisen. Tämä puolestaan tuo tehokkuutta asiakkaan raaka-aine- ja tuotekuljetuksiin.
Laadimme myös asiakkaidemme kanssa yhteisiä päästöstrategioita. Näiden avulla asiakkaidemme kuljetusketjujen päästöjä voidaan pudottaa merkittävästi aiemmasta esimerkiksi siirtämällä kuljetuksia raiteille ja edistämällä muita vähäpäästöisiä ratkaisuja.
Kehitämme tietojärjestelmiä ja digitaalisia palveluja yhä asiakasystävällisempään suuntaan
Kehittyvien IT-ratkaisujen avulla voimme tarjota asiakkaillemme laajempaa ja täsmällisempää tietoa kuljetuksista. Esimerkiksi Logistics360-sovelluksen avulla asiakas voi seurata kuljetuksiaan reaaliajassa ja hänellä on koko ajan tieto siitä, missä kuljetukset parhaillaan liikkuvat. Asiakkaalla on näkymä myös poikkeamatilanteisiin, joihin sekä asiakas että me voimme jatkossa reagoida aiempaa nopeammin. Järjestelmä antaa myös molemmille osapuolille yhteisen tilannekuvan ja seurannan siitä, miten kuljetuksesta on suoriuduttu.
Panostamme myös aktiiviseen asiakasinformaatioon ja häiriötiedotukseen.